Товар додано до порівняння.

ГАРАНТІЯ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Одна з відмінностей покупки між “віртуалом” і “реалом” є відсутність необхідності кудись ходити, ну хіба з одної кімнати в іншу де “ловить Wi-Fi”. На цьому етапі відмінність суттєва, часу та сил витрачається в рази менше, а результат той самий - придбаний товар у тебе вдома. Але нажаль цей світ не досконалий, і техніка також. При настанні гарантійного випадку, відмінності закінчуються і починається “вихід в реал”. Добре коли, як у нашому випадку ти маєш справу з реальною фірмою, з реальною адресою, і реальною історією діяльності. В такому разі є гарантія провести процедуру заміни або ремонту і отримати свою річ назад. Ми це можемо гарантувати на відміну від компаній одноденок, які, як показує практика не рідкість на теренах сучасного інтернету. Купуючи в нас, ти купуєш не тільки сам товар, а й гарантію того що він прослужить як мінімум весь гарантійний термін з нашою допомогою або без неї.


Разом з тим несемо повну відповідальність за все написане, зроблене і запропоноване і також гарантуємо наступні речі:


  • Товар що ми пропонуємо гарантовано якісний, адже лише реалізація якісного товару сприяє виникненню довіри між нами. Ми прагнемо щоб ти до нас звертався не по причині ремонту а по причині повторної покупки;

  • Наявність фірми засновника. Інтернет-магазин alcomp.net.ua створено львівською фірмою, що має досвід роботи з 2004 року. Відтак є конкретна організація, з конкретною відповідальністю;

  • Розрахунок лише після отримання товару.


Наявність відповідної документації. Разом із замовленим товаром ти отримуєш супровідні документи, що підтверджують здійснену покупку:


  • Товарний чек.

  • Заповнений гарантійний талон із мокрою печаткою.


Після реалізації ми забезпечуємо повну гарантійну та після-гарантійну підтримку придбаного тобою товару. Ну і звісно ми в повній мірі дотримуємось всіх положень українського законодавства, зокрема в нас дійсно можна скористатись правом повернення товару належної якості протягом 14 днів з моменту покупки.


Нижче розділ з описом гарантійних умов і процедур їх виконання. З ним варто ознайомитись перед зверненням до нас з приводу гарантійного випадку.


Умови здійснення гарантійної підтримки

Інтернет-магазин alcomp.net.ua забов`язується протягом гарантійного терміну виконувати безкоштовний ремонт або проводити заміну несправних комплектуючих за таких умов:


  • Наявність талону виробника або за його відсутності наш талон на гарантійне обслуговування;

  • Співпадіння серійного номеру вказаного в системі обліку alcomp.net.ua та на виробі;

  • Повна комплектність виробу (документація, драйвери, упаковка, комутаційні шнури, при їх відсутності – вартість вираховується);

  • Чіткий опис ознак та проявів несправностей (операційна система(ОС), повідомлення про помилку що видає ОС/програма, час та частота появи помилки, дії, що приводять до виникнення помилки і т.д.);

  • Вироби з описом несправності загального характеру (“не працює” і т.п.) можуть бути не прийняті або ремонт виробу буде полягати у виправленні тільки описаних несправностей. Несумісність виробу з устаткуванням користувача не означає його несправність;

  • Дані особи, що повертає виріб.


  • Якщо виріб що є несправним знятий з виробництва, то його заміна проводиться на новий з перерахунком вартості за цінами, що діють на момент виконання заміни;

  • При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час перебування виробу в ремонті;

  • Термін гарантійного ремонту або заміни залежить від його складності та становить до 30 днів з дня прийому на ремонт;

  • Гарантія дійсна до середини місяця, вказаного на гарантійній наклейці;

  • Гарантійна підтримка не розповсюджується на несправності, що виникли при неправильному підключенні до мережі та при перевищенні відхилення напруги від номінальної (220В) більше ніж +22В та -33В;

  • Виявлення причин несправності виробу здійснюється протягом трьох робочих днів. Якщо при цьому виявлено, що непрацездатність виробу спричинена порушенням умов експлуатації, то виріб знімається з гарантійного обслуговування;

  • У випадку непрацездатності виробу з вини споживача (некоректне налаштування параметрів, “кривий” монтаж і т.д.), або невідповідності опису помилок до реального стану, споживач сплачує вартість тестування та налаштування згідно діючих тарифів;

  • У разі не можливості ремонту та відсутності нового виробу заміна проводиться в двомісячний термін, або замінюється на аналогічний за домовленістю.


На сервісне обслуговування виріб приймаєтся не пізніше як за 14 днів до завершення гарантійного терміну.


Гарантія на продукцію ACER, ASUS, CANON, D-LINK, DELL, EPSON, LENOVO, HP, LEXMARK, LG, OLYMPUS, SAMSUNG, SONY, SVEN, PANASONIC, TOSHIBA, ZELMER, PHILIPS, XEROX, UFO, TEFAL, ROWENTA, ORION, MIRTA, LIBERTON, KENWOOD, GORENJE, ERGO, DELFA, MOULINEX, BRAUN, BOSCH, NOKIA, SONY ERICSSON забезпечується авторизованими сервісними центрами. Список авторизованих сервісних центрів доступний за веб посиланням http://servicecenter.com.ua, а також на офіційних сайтах виробників.


Транспортування товарів що обслуговуються зовнішніми сервіс-центрами здіснюються самим покупцем за власні кошти.


Умови позбавлення гарантійного обслуговування

Вам буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні у випадку:


  • Виходу терміну гарантії;

  • Відсутності гарантійної наклейки (відмітки про гарантію);

  • Відсутності або затертості серійного номеру, номеру партії та інші дані, що робить неможливим визначення того, що даний виріб реалізований нами;

  • Виявлення спроби відкривання чи ремонту;

  • Порушення користувачем правил їх експлуатації, при виявленні механічних пошкоджень, термічних пошкоджень, сторонніх предметів у внутрішніх частинах виробу (в тому числі комах, уламків CD-дисків та ін.), попадання води чи інших агресивних речовин, несанкціонованого модифікування виробу;

  • Виявлення пошкоджень, що виникли не з вини виробника (стрибки напруги, відсутність заземлення, грозозахисту);

  • Відсутності оригінальної неушкодженої комплектації виробу (тара, описи, драйвери, з`єднуючі кабелі і т.д.);

  • Виявлення несправності, що сталась внаслідок некоректної роботи програмного забезпечення (використання некомплектних драйверів, діяльність вірусів, збої в ВІОS, спроби “розгону” частот процесора або пам’яті понад рекомендовані виробником і т.д.);

  • Явних механічних пошкоджень виробу, наявності тріщин, відколів, подряпин, відсутності з’єднувальних елементів, частин та вузлів виробу.


Відповідальність за наявність та цілісність пломб, штрих-кодів, та інших маркувань несе споживач. Сервісна служба не відповідає за збереження або пошкодження даних клієнта.


Повернення (обмін) справного товару

Товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, якщо дотримані наступні умови:


  • Товар не був у використанні і немає слідів використання, подряпин, потертостей, слідів відкривання, попадання рідини на виріб;

  • Збережена оригінальна(неушкоджена) упаковка, присутня документація;

  • Програмне забезпечення не піддавалось змінам;

  • Збережений товарний вигляд - присутні всі ярлики, наклейки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці;

  • Присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку) збережене заводське маркування.


Якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюється при наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те що умови експлуатації не були порушені.